Doorgaan naar artikel

Meer dan 250.000 uitgeruste klanten slapen beter met TheNap

  • heart_icon

    250.000+ Tevreden klanten

  • delivery-box

    Gratis verzending boven €75

  • checked

    33 nachten slaapgarantie

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen.

  • Onze producten
  • Levering
  • Bestelling
  • Garantie & retour

Hoe was ik het kussen?


We raden aan om de buitenste hoes voor gebruik te wassen. Je kunt er ook voor kiezen om de binnenste hoes te wassen, maar dit is niet noodzakelijk.

Zowel de buitenste als de binnenste hoes kunnen in de wasmachine gewassen worden op 30 graden. Vermijd echter het gebruik van een droger voor beide hoezen.

Voor bamboeproducten wordt vaak aangeraden om op 30 graden te wassen om de kwaliteit en kleuren van het materiaal te behouden. Lagere temperaturen zijn milieuvriendelijker en verlengen de levensduur van de producten.

Moet ik een hoes om het kussen doen?

Om de levensduur van je kussen te verlengen, is het een heel goed idee om een kussensloop over je hoofdkussen te gebruiken.

Moet ik mijn kussen wassen voor gebruik?

We raden aan om je kussen te wassen voordat je het voor de eerste keer gebruikt.

In welke slaaphouding past NapPillow™?

Ons kussen is geschikt voor jou, ongeacht in welke slaappositie je het liefst ligt. Je kunt er hier meer over lezen.

De meeste mensen wisselen ’s nachts van slaappositie, dus let er altijd goed op welke hoogte en vulling het beste bij jouw lichaam past.

Hoe pas ik het kussen aan?

We hebben een korte gids voor het aanpassen van je kussen, die je hier kunt bekijken.

Kan ik extra vullingen kopen?

Het kussen wordt al goed gevuld geleverd met gesneden traagschuim. Daarnaast krijg je een extra zakje met vulling, zodat je de perfecte hoogte kunt bereiken die past bij jou en jouw behoeften. Extra vulling is los verkrijgbaar onder accessoires op onze website.

Waarom zou ik voor jullie kussen kiezen?

Gelukkig zijn er genoeg goede redenen waarom NapPillow jouw nieuwe hoofdkussen zou moeten zijn!👋

Geen stijve nek of pijnlijke schouders meer

De vulling van het kussen bestaat uit gesneden traagschuim. Dit is het perfecte materiaal voor een kussen, omdat het zich aanpast aan je lichaam en nek, zonder zijn vorm te verliezen.

🤧 Hypoallergeen

We willen dat ons kussen echt voor iedereen geschikt is. Daarom is NapPillow grotendeels gemaakt van biologische bamboe, dat hypoallergeen en antibacterieel is.

🛌🏼 Een kussen dat zich aanpast aan jou

Hou je ervan om een beetje weg te zakken in je kussen en echt omhuld te worden? Of heb je liever een steviger kussen met wat meer ondersteuning? Dankzij de verstelbare vulling kan de NapPillow beide.

❄️ Liever een koel kussen?

Geniet van een frisse kant met Cold Touch-technologie op warme zomeravonden, of kies juist voor de warme bamboekant tijdens de winter.

Hoeveel kost de levering?

Onze verzendkosten zijn €6 voor bezorging bij een afhaalpunt en voor bezorging aan huis. Als je voor meer dan €75 bestelt, is bezorging bij een afhaalpunt gratis.

Wat is jullie levertijd?

We pakken op alle werkdagen, zodat we ervoor kunnen zorgen dat jouw pakket zo snel mogelijk aankomt.

Normaal worden alle bestellingen binnen 2 tot 4 werkdagen geleverd. Er kunnen vertragingen optreden, en we behouden ons het recht voor voorbehoud te maken bij vertragingen via PostNL, DHL en Point Relais.

Welke bezorgopties bieden jullie?

We bieden verschillende verzendmethoden aan, die je allemaal kunt bekijken tijdens het afrekenen. Op dit moment werken we met PostNL, DHL eller Point Relais.

Naar welke landen verzenden jullie?

We verzenden naar de meeste landen binnen Europa. Moet jouw pakket naar een ander land dan Denemarken worden verzonden? Neem dan contact op met onze klantenservice via contact@thenap.dk.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

We hebben helaas nog geen fysieke winkel waar je het product kunt bekijken of ophalen. Maar stuur ons gerust een bericht via contact@thenap.nl als je eventueel langs wilt komen op ons kantoor.

Hoe vind ik de afleverdatum of track & trace?

Je zou binnen 1 tot 2 werkdagen na het plaatsen van je bestelling een Track & Trace-link moeten ontvangen. Heb je na 1 tot 2 werkdagen nog geen Track & Trace-link ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via contact@thenap.dk.

Waar kan ik mijn bestelnummer vinden?

Je vindt je ordernummer in de orderbevestiging, die je direct na je bestelling zou moeten ontvangen. Kun je de bevestiging niet vinden? Controleer dan je spam of ongewenste e-mail. Je ordernummer begint met #TN.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen?

Als je geen orderbevestiging hebt ontvangen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice hier.

Hoe weet ik of mijn bestelling is doorgekomen?

Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je kort daarna een e-mail met je orderbevestiging en ordernummer.

Ontvang je deze niet en is het bedrag wel gereserveerd op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice hier.

Welke garantie bieden jullie?

Er geldt een garantie van 2 jaar volgens de Deense koopwet. Onze garantie dekt materiaal- en/of fabricagefouten.

De garantie is niet van toepassing op fouten of schade die ontstaan zijn door onjuist gebruik van het product of de dienst.

Het bedrijf vergoedt de retourkosten in redelijke mate.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Als je je bestelling wilt retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail op kontakt@thenap.dk of via het formulier hier.

Hoe ruil ik een product of de hele bestelling?

Als je een of meer producten wilt omruilen, neem dan contact op met onze klantenservice hier.

Hoe krijg ik geld terug voor retourzendingen of klachten?

Als je een of meer producten wilt retourneren voor een terugbetaling, neem dan contact op met onze klantenservice hier.

We behandelen retourzendingen elke vrijdag op ons magazijn. Als je een retourpakket hebt verzonden, geef het dan een week de tijd nadat het is aangekomen. Je ontvangt dan een e-mail ter bevestiging van de ontvangst en dat je geld wordt teruggestort.

Vanaf het moment dat je retourzending ons magazijn heeft bereikt, duurt het meestal 14 werkdagen voordat het bedrag op je rekening staat.